فیس بو کاتون تو حلقم
تاريخ : جمعه 21 مهر 1391برچسب:, | 18:21 | نویسنده : aramis

این باحالترین ایمیل عمرم بوده

 
 
 
 
می‌خواستم بنویسم بدون شرح دلم نیومد..این اولی‌ از سمت چپ جنسش خیلی‌ توپ بوده لامصب داشته آبرو هارو ور میداشته چرتش برده.جالب اینجاس که بدونید این عکس پرفایل اون عینکی مو خشکلس.من اگه بودم زیر این عکس مینوشتم اینجا تهران روز عاشورا ما دیشب همه پارتی ادیسون بودیمi love u pmc.....
 
**
من نمی فهمم این الان یعنی چــــــــــــــــــــی ؟؟
 
**
 
 
از اون بالا کفتر میایه یک دانه دختر میایه....مدیونید اگه فکر کنید این عکس تو ایران ادیت شده....ایشون طراح لباسه فشیونه پاریسه به مولا:D.........
 
**
 
 
من موندم اصلا چرا اونجا گذاشتی اون لنگ مبارکو؟
بیا بذار بالا کله من جون داداش !
. آخه عمو چیه این که گذاشتی رو پروفایلت ؟
می خوای بگی کانورسای جدیدم تو حلقتون
یا می خوای بگی من بلدم به مبلمان خونمون یه حرکت فیلیپینی بزنم و خلاص ؟
 
**
 
 
آخه من نمی فهمم اون پشت چیکار می کنی ؟؟ بابا این ژستای پشت درخت و گل و باغ و طویله و پهن مال دوران رضا شاه !! بکــــــــــــش از این ژستا بیرون سر جدت !!!
 
**
 
ببین این فیسبوک چه کرده که ایشون ورداشتن کله ی مبارک و جای بدن مطهر گلزار گذاشته و چقدم حــــــــــــرفه اییه بیشرف :))) اون گلزاره این گه زار شونه
 
**
 
 
 
بابا دمت گرم بابا دمت گرم..خدایشم دیگه عکست هیچ مشکلی‌ نداره ولی‌ یه چیزی مگه داری مجسمه میدون گمرک نشون میدی.....???????????بگو کی‌ بر میگردی با گلدونو زولبیا بیایم ترمینال۲........
 
**
 
این چی می گه ؟؟؟؟؟
 
**
 
 
نیم کیلو تا بهشت !!!!!
 
**
 
یعنی کلن ایشون اعتماد به نفسشونو عشقه ! همین !
 
**
 
 
من عاشقتم خوب با این عکس پروفایلت :-o
 
**
 
 
آقا پشمای سینتو عشقه یعنی :دی
 
**
 
 
عربده کشی یک شیر مرده سینه پشمی زیر شلنگ آب سرد در یک شب زمستانی
! موفق ترین عکس پرفایل :دی
 
**
 
 
جونم کت شلوار :ی جونم چشای لنگه به لنگه :ی
 
**
 
 
شترو بپــــــــــا ! داره مستقیم میره تو گوشت :ی
 
**
 
 
الان واقعن نمیدونم چی بگم :|
 
**
 
 
اصلا فک نکنین این یه زمانی عکس پروفایل بوده نه.. تبلیغ موبایله !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
**
 
 
تو که چشمات خیلی قشنگه !!! رنگ چشمات خیـــــــــــــــــــــــــــــــــلی عجیبه !!!!
 
**
 
 
این آقا به من میگه که تو خودت از همه ضایع تری..آخه مرد جوون من که با دیدن تو یاد اولین فیلم تارزان با حیوانات که ۱۰ساله پیش دیدم میفتم....آخه مگه منو دیدی که میگی‌ ضایعیی فلانو اینا ‌..من موندم چی‌ میکشه حاج خانوم ...........
 
 
**
 
 
باور کن من اگه خودم و جــــر می دادمم نمی تونستم با این مهارت ادیت کنم !!! چه شیطونم هس پدر سوخته :
 
**
 
 
 
 
اخه دوسته خوبم یه وقتی صرف کن بند که می ندازی بعدش این پشم وپیلارم بزن که موضوع مشخص شه کدوم وری هستی.ما موندیم به چه چشمی نگاهت کنیم............
 
**
 
 
آخه .... تو اون صورتت!
ببین چی کار کردی من باید واسه جامعه مردان تاسف بخورم!
 
**
 
 
ژست مچالت تو حلقـــــــــــــــم :))))
 
**
 
بگیر اون ور عمـــو !!! گیتاره داره می ره تو تخم چش سمت چپت !!!!
 
**
 
یعنی من شیفته ادیتشم !!! :O
 
**
 
 
لامصب این دماغه بدجور من و برده تو کف !!!
اون قــوس کوچولوی دماغو عشقــــــــه .. پسر کشیه واسه خودش !!!! ایول من که کلا طلبه مردمک توسی چشت شدم باور کن :)!!
 
**
 
ادیت این عکس من و درگیر کرد .ای جان
 
**
 
 
آخه عرق گیر و پاپیون !!!!! هرچند اون پاپیونش حکم بوگیر مستراح داره !!!!! این عرقگیرت کشته من و بده بپوشیم باش بریم سر قرار عرقمون و بگیره بو عرق ندیم ..
 
**
 
 
دوستانی که علاقمند به در آغوش گرفتن شادمهر.آقاسی.ویگن.ممد اصفهانی.حبیب یا حتی آیسون باربی هستن عکسشون و به این آقا بدن برای ادیت!!یه نسخه هم بدین به ما واسه تبلیغ ..
 
**
 
این فوتوشاپ و قورت دادهــــــا
 
**
 
 
 
جونـــــــــــــــم گریه :)))) شما خودش و ناراحت نکن ریملات می ریزه

 



نظرات شما عزیزان:

(* - *)
ساعت1:15---26 مهر 1391
بازم بهت سر میزنم عزیزممممم،پاسخ: az nazaret mamnoonam jigar

(* - *)
ساعت1:14---26 مهر 1391
سلام عزیزم...
خیلییییییییییییی باحال بودن!خیلی خندیدم!
مرسییییییییییی گلم.واقعآ خسته نباشی


(* - *)
ساعت1:14---26 مهر 1391
سلام عزیزم...
خیلییییییییییییی باحال بودن!خیلی خندیدم!
مرسییییییییییی گلم.واقعآ خسته نباشی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: